Připojte se k Hopi a vydejte se na zajímavé dobrodružství, během kterého objevíte původ našich „touh“ a jejich vliv na náš život a zdraví!
Prostřednictvím interaktivního příběhu a kreativních aktivit se děti naučí pochopit, proč je tak těžké odolat některým věcem, jako jsou obrazovky a bonbóny.
Interaktivní představení následované kreativními aktivitami.
Slow Tech Institute
Od roku 2019 se naše organizace Slow Tech Institute věnuje preventivnímu vzdělávání ve školách prostřednictvím iniciativy Digitální zdraví dětí. Naši lektoři mají bohaté zkušenosti s vedením vzdělávacích programů pro děti všech věkových kategorií i s komunikací s rodiči a pedagogy.
Michaela Slussareff
Je výzkumnou pracovnicí na Karlově univerzitě v Praze, kde vyučuje a provádí výzkum v oblasti vlivu digitálních technologií na vývoj a zdraví dětí a dospívajících. Má více než 15 let zkušeností v této oblasti, je autorkou knihy Hry, sítě, porno. Rodičovský průvodce džunglí digitálního dětství a puberty a zakladatelkou iniciativy digitalnizdravideti.cz.
Chistophe Slussareff
Christophe je spoluzakladatelem Slow Tech Institute, vizuálním umělcem, motion designerem a tvůrcem v oblasti nových médií. Je také ilustrátorem a specialistou na audiovizuální komunikaci. Jako učitel a tvůrce postavy Hopi je spoluautorem workshopu Hopi et l’Arbre aux Envies, zábavného a kreativního projektu, který děti seznamuje s digitálním blahobytem a zároveň stimuluje jejich představivost.
Doporučený věk: od 4 do 8 let.
Pokud se chcete akce zúčastnit, zaregistrujte se kliknutím na ikonku vstupenky.
Připomínáme, že za děti jsou po celou dobu aktivit zodpovědní jejich rodiče. Děkujeme za pochopení.
Od roku 2017 pořádá Institut français v Paříži a Francouzské Instituty v zahraničí po celém světě Novembre Numérique, mezinárodní festival digitálních kultur.
Novembre Numérique umožňuje zamyslet se nad místem digitálních technologií v našich společnostech, naučit se nové způsoby jejich používání a objevit bohatost a rozmanitost digitální tvorby, od virtuální reality po videohry, od digitálního umění po nové formy digitálního a online vyprávění, od imerzivního divadla po interaktivní hudbu, od digitálního vzdělávání po podnikání atd.


 
	