Projektový/á manažer/ka komunikace a PR
Funkční oblast: Interní a externí komunikace aktivit Francouzského institutu v Praze (IFP).
Oblast činnosti: SPOLUPRÁCE A KULTURNÍ ČINNOST
Popis pracovní pozice
V rámci oddělení marketingu a komunikace bude projektový/á manažer/ka pro komunikaci a PR zodpovědný/á za:
• propagaci Francouzského institutu v Praze (IFP) a jeho činnosti u široké veřejnosti, návštěvníků a externích partnerů (institucionální a obchodní partneři, novináři, kulturní instituce…).
• vytváření a realizaci komunikační strategie a politiky získávání návštěvníků a uživatelů IFP ve spolupráci s různými odděleními IFP
• šíření pozitivního obrazu Francouzského institutu v Praze, různých služeb velvyslanectví a francouzských subjektů působících v České republice (Alliances françaises, Campus France ...)
Náplň činnosti
• Ve spolupráci s jednotlivými odděleními IFP a jejich partnery: publikování článků a na internetových stránkách, správa sociálních sítí IFP, sledování výroby tištěných a digitálních komunikačních materiálů
• Kontakty s tiskem (média, nezávislí novináři, tiskoví mluvčí; psaní tiskových zpráv; pořádání tiskových konferencí)
• Řízení reklamních kampaní pro významné akce IFP (festivaly, jazykové kurzy atd.).
• Spolupráce s partnerskými institucemi IFP (PR, pracovníci komunikace a tisková oddělení festivalů, kulturních, školních a univerzitních institucí atd.)
• Spolupráce s poskytovateli služeb a dodavateli (grafický design, tiskový servis, webový vývojář, inzerce, fotografové, vedlejší produkty, materiál a média);
• Účast na klíčových akcích IFP
• Vytváření příspěvků a událostí na Facebooku / Twitteru / Instagramu / Linkedinu, dále zpráv, příspěvků, webových článků, newsletterů a dopisů v češtině
• Vytváření interních komunikačních materiálů (popisky, manuály..) a správa vitrín a reklamních ploch IFP
• Vyhledávání, oslovování a následné monitorování obchodních partnerů (média, partneři IF Pass)
• Překlady, korektury a úpravy komunikačních materiálů z francouzštiny do češtiny
Profil
• Minimální vzdělání: bakalářský titul v oblasti marketingu / komunikace
• Minimálně tříletá zkušenost na podobné pozici, nejlépe v kulturním odvětví
• Zájem o digitální komunikaci, nové informační technologie a sociální sítě
Požadované znalosti
• Výborný písemný projev v češtině a francouzštině, schopnost pracovat s různými jazykovými rejstříky
• Výborná ústní znalost češtiny, francouzštiny a angličtiny
• Znalost práce s kancelářskými programy (Word a Excel), s elektronickou poštou a s jednoduchými grafickými programy
• Prokazatelné zkušenosti s obsluhou systému CMS
• Znalost programů CRM, Google Adwords a Google Analytics
• Znalost českého mediálního prostředí
• Znalost designového softwaru (InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, canva) výhodou
• Znalost programů pro střih videa výhodou
Dovednosti a vlastnosti
• Příjemné vystupování a umění jednat s lidmi
• Smysl pro týmovou práci a respektování služební hierarchie
• Důslednost, organizovanost a schopnost rychle reagovat
• Všestrannost
• Možnost pracovat příležitostně přesčas (ve večerních hodinách, o víkendech).
Složení pracovního týmu: práce ve spolupráci s manažerem pro komunikaci (volontaire internationale française) pod vedením generálního tajemníka
Místo činnosti: Francouzský institut v Praze, Štěpánská 35, 111 21 Praha 1
Pracovní doba: 37 hodin týdně
Hrubá měsíční mzda: 47 634 Kč
Datum nástupu: září 2022
Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na následující e-mailovou adresu - rh@ifp.cz - do 30. srpna 2022, do předmětu uveďte „Přihláška na pozici projektového/é manažera/ky pro komunikaci a PR“.
Pouze vybraní kandidáti budou pozváni na pohovor ve francouzštině.