fr  /  cz

Projektový/á manažer/ka komunikace a PR

Funkční oblast: Interní a externí komunikace aktivit Francouzského institutu v Praze (IFP).
Oblast činnosti: SPOLUPRÁCE A KULTURNÍ ČINNOST

Popis pracovní pozice

V rámci oddělení marketingu a komunikace bude projektový/á manažer/ka pro komunikaci a PR zodpovědný/á za:
•    propagaci Francouzského institutu v Praze (IFP) a jeho činnosti u široké veřejnosti, návštěvníků a externích partnerů (institucionální a obchodní partneři, novináři, kulturní instituce…).
•    vytváření a realizaci komunikační strategie a politiky získávání návštěvníků a uživatelů IFP ve spolupráci s různými odděleními IFP
•    šíření pozitivního obrazu Francouzského institutu v Praze, různých služeb velvyslanectví a francouzských subjektů působících v České republice (Alliances françaises, Campus France ...)

Náplň činnosti

•    Ve spolupráci s jednotlivými odděleními IFP a jejich partnery: publikování článků a  na internetových stránkách, správa sociálních sítí IFP, sledování výroby tištěných a digitálních komunikačních materiálů
•    Kontakty s tiskem (média, nezávislí novináři, tiskoví mluvčí; psaní tiskových zpráv; pořádání tiskových konferencí)
•    Řízení reklamních kampaní pro významné akce IFP (festivaly, jazykové kurzy atd.).
•    Spolupráce s partnerskými institucemi IFP (PR, pracovníci komunikace a tisková oddělení festivalů, kulturních, školních a univerzitních institucí atd.)
•    Spolupráce s poskytovateli služeb a dodavateli (grafický design, tiskový servis, webový vývojář, inzerce, fotografové, vedlejší produkty, materiál a média);
•    Účast na klíčových akcích IFP
•    Vytváření příspěvků a událostí na Facebooku / Twitteru / Instagramu / Linkedinu, dále zpráv, příspěvků, webových článků, newsletterů a dopisů v češtině
•    Vytváření interních komunikačních materiálů (popisky, manuály..) a správa vitrín a reklamních ploch IFP
•    Vyhledávání, oslovování a následné monitorování obchodních partnerů (média, partneři IF Pass)
•    Překlady, korektury a úpravy komunikačních materiálů z francouzštiny do češtiny 
 
Profil

•    Minimální vzdělání: bakalářský titul v oblasti marketingu / komunikace 
•    Minimálně tříletá zkušenost na podobné pozici, nejlépe v kulturním odvětví
•    Zájem o digitální komunikaci, nové informační technologie a sociální sítě

Požadované znalosti

•    Výborný písemný projev v češtině a francouzštině, schopnost pracovat s různými jazykovými rejstříky 
•    Výborná ústní znalost češtiny, francouzštiny a angličtiny
•    Znalost práce s kancelářskými programy (Word a Excel), s elektronickou poštou a s jednoduchými grafickými programy 
•    Prokazatelné zkušenosti s obsluhou systému CMS
•    Znalost programů CRM, Google Adwords a Google Analytics 
•    Znalost českého mediálního prostředí
•    Znalost designového softwaru (InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, canva) výhodou
•    Znalost programů pro střih videa výhodou

Dovednosti a vlastnosti

•    Příjemné vystupování a umění jednat s lidmi
•    Smysl pro týmovou práci a respektování služební hierarchie
•    Důslednost, organizovanost a schopnost rychle reagovat
•    Všestrannost 
•    Možnost pracovat příležitostně přesčas (ve večerních hodinách, o víkendech).


Složení pracovního týmu: práce ve spolupráci s manažerem pro komunikaci (volontaire internationale française) pod vedením generálního tajemníka 
Místo činnosti: Francouzský institut v Praze, Štěpánská 35, 111 21 Praha 1
Pracovní doba: 37 hodin týdně
Hrubá měsíční mzda: 47 634 Kč
Datum nástupu: září 2022


Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na následující e-mailovou adresu - rh@ifp.cz - do 30. srpna 2022, do předmětu uveďte „Přihláška na pozici projektového/é manažera/ky pro komunikaci a PR“.
Pouze vybraní kandidáti budou pozváni na pohovor ve francouzštině. 

 

Přidejte se k nám


Členská karta Francouzského institutu
Chci se stát členem