Projektový/á manažer/ka Komunikace a PR
Funkční oblast: Interní a externí komunikace aktivit Francouzského institutu v Praze (IFP).
Oblast činnosti: Spolupráce a kulturní činnost
O pracovní pozici
V rámci oddělení marketingu a komunikace bude projektový/á manažer/ka pro komunikaci a PR zodpovědný/á za:
- Propagaci Francouzského institutu v Praze (IFP) a jeho činnosti u široké veřejnosti, návštěvníků a externích partnerů: institucionální a obchodní partneři, dodavatelé, poskytovatelé služeb, novináři, kulturní instituce…
- Správa a monitoring komunikační strategie a politiky IFP vůči veřejnosti prostřednictvím různých informačních prostředků a ve spolupráci s různými odděleními instituce
- Šíření pozitivního obrazu Francouzského institutu v Praze, různých služeb velvyslanectví a francouzských subjektů působících v České republice (Alliances françaises, Campus France ...)
Náplň činnosti
- Vedení a řízení vztahů s externími kontakty IFP: žádosti o cenové nabídky a sledování objednávek u poskytovatelů služeb a dodavatelů (grafický design, tisk, web developer, reklama, fotografové, vedlejší produkty, materiál a média), spolupráce s partnerskými institucemi pořádajícími akce s IFP (PR, projektoví manažeři komunikace a mediální oddělení festivalů, muzeí, škol a univerzit atd.), tisk (média, nezávislí novináři, tiskoví mluvčí) a podpora partnerů IF Pass;
- Shromažďování informací o programaci IFP (centralizace žádostí o komunikaci a obsahu z různých oddělení) a o jeho partnerech;
- Podpora vytváření strategie vnější komunikace IFP: zveřejňování článků a událostí na internetových stránkách, správa sociálních sítí IFP; sledování výroby tištěných a digitálních komunikačních materiálů, logistický monitoring návštěv, výstav, seminářů, dnů otevřených dveří a tiskových konferencí;
- Vytváření příspěvků a událostí na Facebooku / Twitteru / Instagramu / Linkedinu, dále zpráv, webových článků, newsletterů a dopisů v češtině;
- Vývoj interních komunikačních materiálů (popisky, manuály, powerpointové prezentace atd.).
- Správa a vedení interních zobrazovacích ploch IFP (vitríny, digitální zařízení)
- Vyhledávání, oslovování a sledování obchodních partnerů
- Překlady, korektury a úpravy dokumentů z francouzštiny do češtiny
Profil
- Minimální vzdělání: bakalářský titul v oblasti marketingu / komunikace a / nebo obchodu, ekonomie, překladatelství.
- Zkušenosti na podobné pozici, nejlépe v kulturním odvětví
- Zájem o digitální komunikaci, nové informační technologie a sociální sítě
Požadujeme
- Výbornou znalost češtiny a francouzštiny, schopnost pracovat s různými jazykovými rejstříky a přizpůsobit obsah různým komunikačním médiím
- Výborná ústní znalost češtiny, francouzštiny a angličtiny
- Znalost práce s kancelářskými programy (Word a Excel) a e-mailem
- Prokazatelné zkušenosti s obsluhou systému CMS
- Znalost programů CRM, Google Adwords a Google Analytics
- Znalost mediálního prostředí, jejich různých aspektů a specifik (sledovanost, náklad, čtenost atd.).
- Znalost designového softwaru (InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, canva) výhodou
- Znalost programů pro střih videa výhodou
Dovednosti a vlastnosti
- Příjemné vystupování a dobré mezilidské vztahy
- Týmová práce a respekt k nadřízeným
- Důslednost, organizovanost a schopnost rychle reagovat
- Všestrannost
- Být k dispozici pro komunikaci s partnery instituce
Složení pracovního týmu: Ve spolupráci s manažerem pro komunikaci VI pod vedením generálního sekretariátu
Místo činnosti: Francouzský institut v Praze, Štěpánská 35, 111 21 Praha 1
Pracovní doba: 37 hodin týdně
Datum nástupu: 1. září 2022
Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na následující e-mailovou adresu - rh@ifp.cz - do 8. srpna 2022, do předmětu uveďte „Přihláška na pozici projektového/é manažera/ky pro komunikaci a PR“.
Vybraní kandidáti budou pozváni na pohovor ve francouzštině, který se uskuteční mezi 10. a 20. srpnem 2022.