fr  /  cz

Projektový/á manažer/ka Komunikace a PR

Funkční oblast: Interní a externí komunikace aktivit Francouzského institutu v Praze (IFP).
Oblast činnosti: Spolupráce a kulturní činnost

O pracovní pozici

V rámci oddělení marketingu a komunikace bude projektový/á manažer/ka pro komunikaci a PR zodpovědný/á za:

  • Propagaci Francouzského institutu v Praze (IFP) a jeho činnosti u široké veřejnosti, návštěvníků a externích partnerů: institucionální a obchodní partneři, dodavatelé, poskytovatelé služeb, novináři, kulturní instituce…
  • Správa a monitoring komunikační strategie a politiky IFP vůči veřejnosti prostřednictvím různých informačních prostředků a ve spolupráci s různými odděleními instituce
  • Šíření pozitivního obrazu Francouzského institutu v Praze, různých služeb velvyslanectví a francouzských subjektů působících v České republice (Alliances françaises, Campus France ...)

Náplň činnosti

  • Vedení a řízení vztahů s externími kontakty IFP: žádosti o cenové nabídky a sledování objednávek u poskytovatelů služeb a dodavatelů (grafický design, tisk, web developer, reklama, fotografové, vedlejší produkty, materiál a média), spolupráce s partnerskými institucemi pořádajícími akce s IFP (PR, projektoví manažeři komunikace a mediální oddělení festivalů, muzeí, škol a univerzit atd.), tisk (média, nezávislí novináři, tiskoví mluvčí) a podpora partnerů IF Pass;
  • Shromažďování informací o programaci IFP (centralizace žádostí o komunikaci a obsahu z různých oddělení) a o jeho partnerech;
  • Podpora vytváření strategie vnější komunikace IFP: zveřejňování článků a událostí na internetových stránkách, správa sociálních sítí IFP; sledování výroby tištěných a digitálních komunikačních materiálů, logistický monitoring návštěv, výstav, seminářů, dnů otevřených dveří a tiskových konferencí; 
  • Vytváření příspěvků a událostí na Facebooku / Twitteru / Instagramu / Linkedinu, dále zpráv, webových článků, newsletterů a dopisů v češtině;
  • Vývoj interních komunikačních materiálů (popisky, manuály, powerpointové prezentace atd.).
  • Správa a vedení interních zobrazovacích ploch IFP (vitríny, digitální zařízení)
  • Vyhledávání, oslovování a sledování obchodních partnerů
  • Překlady, korektury a úpravy dokumentů z francouzštiny do češtiny   

Profil

  • Minimální vzdělání: bakalářský titul v oblasti marketingu / komunikace a / nebo obchodu, ekonomie, překladatelství. 
  • Zkušenosti na podobné pozici, nejlépe v kulturním odvětví
  • Zájem o digitální komunikaci, nové informační technologie a sociální sítě

Požadujeme

  • Výbornou znalost češtiny a francouzštiny, schopnost pracovat s různými jazykovými rejstříky a přizpůsobit obsah různým komunikačním médiím
  • Výborná ústní znalost češtiny, francouzštiny a angličtiny
  • Znalost práce s kancelářskými programy (Word a Excel) a e-mailem
  • Prokazatelné zkušenosti s obsluhou systému CMS
  • Znalost programů CRM, Google Adwords a Google Analytics 
  • Znalost mediálního prostředí, jejich různých aspektů a specifik (sledovanost, náklad, čtenost atd.).
  • Znalost designového softwaru (InDesign, Adobe Illustrator, Photoshop, canva) výhodou
  • Znalost programů pro střih videa výhodou

Dovednosti a vlastnosti

  • Příjemné vystupování a dobré mezilidské vztahy
  • Týmová práce a respekt k nadřízeným
  • Důslednost, organizovanost a schopnost rychle reagovat
  • Všestrannost 
  • Být k dispozici pro komunikaci s partnery instituce 


Složení pracovního týmu: Ve spolupráci s manažerem pro komunikaci VI pod vedením generálního sekretariátu

Místo činnosti: Francouzský institut v Praze, Štěpánská 35, 111 21 Praha 1

Pracovní doba: 37 hodin týdně

Datum nástupu: 1. září 2022

 


Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na následující e-mailovou adresu - rh@ifp.cz - do 8. srpna 2022, do předmětu uveďte „Přihláška na pozici projektového/é manažera/ky pro komunikaci a PR“.

Vybraní kandidáti budou pozváni na pohovor ve francouzštině, který se uskuteční mezi 10. a 20. srpnem 2022.

 

Přidejte se k nám


Členská karta Francouzského institutu
Chci se stát členem